OriGene rugtraining

Als je gezond bent heb je veel wensen. Als je niet gezond bent, heb je maar één wens. Mensen met rugpijn hebben één duidelijke wens. OriGENE helpt daarbij met een doelmatige en veilige behandeling, gericht op de oorzaken van de rugklachten, niet op de symptomen. Samen met uw fysiotherapeut. Op maat, volledig afgestemd op uw rugklachten, beperkingen en mogelijkheden. En dat maakt OriGENE anders dan al het andere.

Er is een behandeling.

De OriGENE-rugtherapie is een bijzondere vorm van kracht- en coördinatietraining. Na een uitgebreide intake door uw   behandelaar traint u uw rug met het OriGENE-toestel, een speciaal fysiotherapeutisch behandelapparaat. Dit toestel is niet met gangbare oefenapparaten te vergelijken. Het lijkt misschien op een fitnesstoestel, maar dat  is het beslist niet. Tijdens de behandeling op het toestel wordt het onderlichaam gefixeerd. Benen en bekken   bewegen  dus niet mee. Op deze manier wordt alleen de strekbeweging van  de rug getraind. Bijzonder. is ook dat de belasting tijdens de behandeling door de fysiotherapeut kan worden  aangepast aan uw lichaamsbouw,  klachten, kracht, lengte etcetera. De behandeling is dus maatwerk, waarbij de therapeut gebruik kan maken  van 8 verschillende instellingsvariabelen. Dat  maakt het OriGENE-toestel uniek. De behandeling wordt  in principe eenmaal per week uitgevoerd. Het uiteindelijke aantal behandelingen en de looptijd van de behandelingen  zijn afhankelijk van uw klacht.

Hoe kan ik me aanmelden?

Voor meer informatie en/of aanmelding stuurt u een e-mail met uw naam, postcode met huisnummer, woonplaats, telefoonnummer en uw vraag naar info@fysiotherapieapeldoornzuid.nl. U kunt ook telefonisch contact opnemen met de praktijk 055-5332424 of een bericht versturen via het contactformulier.